Det blir tjugo grader till helgen va?

Så har det plötsligt gått två dagar till. Tänk.

Imorgon är det torsdag. Och det händer så mycket då.

Jag ska till exempel till kiropraktorn klockan lort. Besöket hoppas jag leder till att jag kan träna lite mer normalt igen. Det hade varit gött.

Sen ska jag till grannbyn och låna ut min röst till en svensk telefonsvarare på ett danskt företag. Och dricka kaffe med min allra första egna danska kompis som inte spelar handboll. (Nu har jag ju fler, men det finns alltid en första.)

Och sen är det träning och efterföljande bowlinghets med supportarna. Dom blir alltid så glada när vi leker med dom.

Men efter det hakar jag på målvakts-Ditte norrut för en helg i Göteborg. Mycket bra, det säger jag.

Förresten, vad säger ni om Linnea Torstenson till FCM då? Spännande va? Jag tycker det.
Jag litar dessutom på att Linnea kommer vara anledningen till att svenska spelare inte glöms bort i den danska ligan. Ligan som ju i övrigt nästintill töms på svenskor till nästa säsong. Bara dom bästa blir kvar.

Och det var ju inte så många, visade det sig.

Kommentarer

Håkan sa…
Det är roligare för oss vanliga dödliga att ni kommer på hemmaplanen igen tycker jag.
Bara nu SVT och TV4 håller i sin handbollssatsning blir det bra det här.
Toppa det med lite bättre resultat i något EM/VM eller OS så är saken biff.

Fast 'klockan lort'.. när är det ?
Madde sa…
20 grader i helgen?! Det er ju simpelthen så dejligt...

Snart är det SM-finaler och då ses vi ju, det ska bli riktig skoj att se dig igen!

Kramen
Annika sa…
Håkan: Jag tycker också att det ska bli fantastiskt roligt att spela hemma igen! Det var med en tanke på den stora skillnaden i dansk handboll, nu vs för ett par år sedan.
Klockan lort är när klockan är för lite för att det ska kännas bra att behöva gå upp. :)

Madde: Nog mer önsketänkande än sanning det där med 20 grader, men det hade varit gött!
Och detsamma säger jag. Skitkul ska det bli! Kramar.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?