Vad är en bal på slottet?

Idag har jag varit lite pensionär.

Först var jag på torghandeln och köpte pelargoner (men jag har under kvällen fått höra att det är inne med såna nu - well, gäller nog inte i Horsens i alla fall) och sen bakade jag bröd. Och att baka bröd är kanske inte jättepensionärigt, men eftersom jag gjorde liksom utan recept eller nåt och bara testade lite olika saker så känns det ändå som lite nördigt. Det blev i alla fall asgott.

Men skit i det.

I natt drömde jag dessutom om att det var en som var kär i mig. Och trots att jag berättade för honom att det kunde han lika gärna lägga ner för att jag inte trodde på varken honom eller andra så slutade han inte gilla mig.

Det var fint. Synd det inte var på riktigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?