Det är jag som är ugglan

Men gud, varför sitter jag här fortfarande? Klockan är efter tolv. Visserligen inte så mycket, men ändå. Och imorgon är det extraträning igen. Handboll. Och coach-Claus har lovat att vara med. Ännu ett steg i vår kampanj för att förhoppningsvis kunna lyckas med något på handbollsbanan igen.

Men så sitter jag här.
Stjärnan var här innan och vi gjorde mat. Och så tänkte jag gå och lägga mig när hon drog hem. Men så fick jag ett gäng tuffa sms som jag var tvungen att sysselsätta mig med ett tag. Så det gjorde jag.

Och nu ska jag bara.
Eh. Tja, lyssna lite på min nya favoritsång: Mogens og Karen - Juncker. Och så lite Timbaland - The way I are. Jag som inte ens brukar gilla honom.

Konstiga saker händer i Horsens, I tell you.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?