Dagens gott & blandat

HIC (basketlaget that is) vann idag dom med. Stor helg för Horsens den här veckan.

Stjärnan och jag var som vanligt expertkommentatorer på läktarplats. Dom som satt framför oss sneglade då och då bakåt och uppåt och såg ut som om dom hade fått syn på några dom tyckte synd om. Oss alltså.
Dom tyckte nog inte att vi hade så många expertråd att komma med. Det kan faktiskt hända att dom hade rätt!

Men skit i det.

Nu är klockan halv nio på söndag kväll och jag känner mest för att gå och lägga mig. Har eventuellt lite sömn att inhämta på grund av att jag...eh...valde att vara vaken vid ett annat ypperligt sovtillfälle.

Och imorgon är det upp tidigt igen. Frivilliglöpning innan gymmet dessutom. Oh. My. God. Och sen handboll på eftermiddagen. Det kan vara så att jag ska öva lite kantskott, jo minsann. På tisdag har vi bett om extratid i hallen igen. På morgonen givetvis. Det är då vi hurtfriska svenskor som bara tar stegfel eller missar lägen får lov att träna extra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?