Jag tror jag är en pensionär

Shit, vad jag är trött! Klockan är inte ens halv elva och jag känner mest bara för att säga godnatt och gå och lägga mig. Jag har blivit en riktig pensionär! Innan jag vet ordet av kommer jag inte göra annat än lösa korsord och somna framför tv:n strax efter åtta på kvällen. Eller bara lyssna på P1 och glömma bort hur man surfar.
Fast jag gillar ju än så länge inte att gå upp tidigt på morgonen så det kanske inte är så farligt ändå.

Nu är det så där spännande igen. Kvällen före match. Som ett barn på julafton. Ni minns va? Så här sitter jag på soffan med mitt trådlösa internet och längtar tills imorgon och är lite spänd.

Men först sova!

Och sen, imorgon, blir det lite vandring på stan och kaffe och promenad. Och vet ni vad, på torsdag ska stjärnan och jag leka lyxfruar och gå på ansiktsbehandling.
Hånskrattar åt mig själv bara därför.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?