We've got it all figured out now

Det blev en något högre nivå på energin totalt sett idag. Bättre träning än sist, mer ork än sist.
Inte tänka, bara göra. Det är nog det bästa för mig. Inte tänka.

Så svårt för mig bara, som är så smart och alltid har så många bra idéer... Jättesvårt!

Övade mest försvar idag. Och kontrade en del.
Det kändes som om jag kunde springa i en evighet. Well, allt är ju relativt.
Så underbart att känna att styrkan finns där igen. Att benen inte känns som om dom innehåller lika många muskler som ett gosedjurs.

Det måste vara för att jag modifierat (läs: ratat) det styrkeprogram vi fått med laget. Det passade inte mig, om man säger så. Det passar ta mig tusan inte alls för handboll. Stjärnan har också modifierat det.

Så vi hoppas på inga fler stegfel och inga fler skott som är dåliga. Så det så!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?