Danskarna har ju i alla fall vaknat

Jaha, nu är jag tillbaka igen. Efter en vecka i grannstaden Århus.
Det är väl synd att kalla det för en succeupplevelse, det där vi presterade under World Cup. Men jag tror jag ska anamma mitt nya motto "skit i det" nu och inte bry mig. För först var jag liksom sur och besviken. Över både mitt eget och lagets spel. För gudarna ska veta att det inte alltid är asball att spela högerkant på det svenska landslaget. Men å andra sidan kan jag väl ta hela den där grejen med att få i snitt ett komma fem utspel per match som en hint. Du suger, typ.

Jag gör kanske det. Men som sagt, skit i det.
Tillbaka i Horsens igen. Nya tag i nya äventyr. En vecka till match igen.

Morgondagen börjas med frivilliglöpning innan gymmet, för då känner vi oss duktiga, stjärnan och jag.

Kommentarer

Bettan sa…
Ehhh... Du kan ju knappast suga om du inte får något att missa...?
Som sagt, handboll - ett lagspel?
*kramen*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?