Wanna be an idol

Alltså, det där med Idol. Jag sa ju att jag skulle bli beroende av det i år och se alla avsnitt (nåja). Så fredagar har blivit "Idol-kvällar" utan like. Stjärnan kommer hit och så gör vi mat och kollar på tv. Fantastiskt om du frågar mig.

Och efter kvällens avsnitt skulle jag vilja tycka följande:
1. Anastasia är cool och borde inte åkt ut.
2. Amanda sjöng asdåligt.
3. Bort med Sam.

Och dessutom så undrar jag:
Varför, varför, varför har dom make-over-förvandlat Andreas till en Donald Trump look-a-like? Här är Andreas i kvällens framförande och Donald himself vet ni väl hur han ser ut? Rött hår i framåtslick, right?

Och handbollen? Inget på H9 för mig idag, inga skott i kryllan. Men väl ett gäng lobbar från kanten. Bara ett pass idag på två och en halv timma, med avslutande löpning. Imorgon bitti mellan 8 och 10 är det dags igen. Det bästa med lördagsträningar är att vi turas om att ha med oss frallor (husmanskost à la Danmark) och den danska versionen av Pucko, Matilde's kakaomælk att picknicka med på hallgolvet efteråt.

Vardagslyx på lördag morgon, I tell you.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?