Plötsligt händer det

Jag vet inte varför, men jag känner mig oerhört duktig som, med stjärnan vid sidan av, frivilligsprang sex kilometer på förmiddagen idag. Att frivilligspringa tillhör inte direkt mina favoritsysselsättningar. Däremot gör att frivillighandbolla det. Skulle lätt kunna träna handboll sjutton timmar per dag. Får jag?

I alla fall så kände vi oss så duktiga att vi var tvungna att fika länge efteråt. Och nu, efter att ha suttit en stund på soffan och kollat på inget alls på tv så är det snart dags för nästa träning. Och taktik. Vi ska lära oss allt om Kolding (förlåt, Vejen) för att kunna slå dom på onsdag. Imorgon.

Okidoki alla svenskar, ni håller väl tummarna för oss imorgon?
Och danskar, kryssa fingrarna!

HH ska ha poäng!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?