Fem mil norrut imorgon

Jag packar min väska med det nödvändiga.

Handbollsdojjor, knäskydd och sport-toppar. Inga snyggkläder, inga snyggskor, inga snyggörhängen. Mellan måndag och söndag (eller när det nu är lägret slutar) så ska jag bara hänga runt i mysbyxor och adidastofflor. Och så ska jag prata extremt mycket bull i samband med morgon-, lunch- eller kvällskaffet ihop med mina favoriter.

That's the way we like it!

Fast det är klart, vi ska ju spela lite med. Och träna. Vi ska öva grundspel och specialspel och det känns som om det har gått två år sedan sist trots att det bara är fyra månader. Då Valcea, Rumänien, nu Århus i Danmark. Vi bestämde väl att ni skulle komma och heja va?

Nu är det snart tisdag, och då SMÄLLER DET!

Kommentarer

Anonym sa…
Jättespännande! Lycka till!

/Carina i Tyskland
Bettan sa…
Önskar att jag kunde komma! Spark irumpan o lycka till!
*kram*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?