It was all just wasted time, and now you're gone

Gårdagen var socialt fulländad.
Idag har varit det motsatta. Asocialt fulländad.

Som att få det bästa av två världar.
Fantastiskt skönt.

Idag har jag alltså inte gjort ett skit. Eller jo. Jag var ute och gick lite på stan. Såg en av Danmarks fetaste familjer (typ) köpa varsin jättejättestor glass med allt inklusive. Och jag kan inte annat än undra:

Varför är det alltid dom fetaste människorna som köper dom största glassarna?

Jag vet ju att det liksom säger sig självt att dom gör det, men varför gör dom det? Dom saknar nog allt som går under kategorin självinsikt.

I övrigt har jag rensat min mobil från sms. Jag är liksom inte så bra på att slänga i farten, så idag fick alla stryka på foten. Nu börjar mitt nya liv. Javisst.

Fyratusenfemhundra inkorgs-sms fattigare. Och ungefär lika många i utkorgen.

Poff.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?