Dina armar, lägg dom om mig. Tack.

Fy satan vad trött jag är.

Det blir nog inte roligare än så här just idag.
För jag går och lägger mig snart. Klockan tio en tisdag.

Imorgon är det bortamatch mot FCK. Och man kan ju säga så här. Det vi under dom senaste åren har lyckats prestera i Köpenhamn har legat på den lite sämre sidan av medel. Det har faktiskt varit riktiga katastrofinsatser.
Så imorgon hoppas vi på ett bättre HH i huvudstaden, det gör vi.

Känslan är bra i laget. Jag känner mig stark. (Förutom kanske just nu då, när jag är så trött att jag håller på att dö, typ.)

Imorgon ska jag ladda upp inför den treochenhalvtimma långa bussresan med spelet Sequence och en kycklingsallad. Och min iPod.

Avresa 13.15. Fast jag hör nog av mig innan.

Godnatt.

Kommentarer

H.N. sa…
Angående Handbollsklubben på TV4sport.
Bra initiativ där fast vi som är intresserade av damhandboll undrar förstås: Vare brudarna ?
Annika sa…
H.N: Jag har inte TV4 Sport, så jag har inte sett programmet. Men man undrar nästan alltid (när det gäller sport på tv) var brudarna är. Ju.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?