Lite kaffe på det så

Här sitter jag och liksom laddar utan att göra så mycket.

I morse var jag inte så himla sugen på att spela, jag var faktiskt inte det. Men nu. Nu!

Bring on the game, folket!

Jag tror på en bra insats igen. (Ständigt denna optimism, jag vet.)
Jag tror på att HH kan få känna sig nöjda efter matchen. Och jag tror på att jag kommer kunna somna i natt.

Men vi får se. Jag är i alla fall redo. Eller klar, som man säger här i landet.

Jag har förresten svarat på era kommentarer från tidigare inlägg nu.

Och till Emma som skrev:

Hej!
Jag har läst lite om dig och i en artikel på eurosport om när du skadade ditt knä. Opererades du för din korsbandskada och är du helt rehabliterad nu? Eftersom du spelar i Danmark på hög nivå. :)

Tacksam för svar!


Svarar jag:

Hej!
Nu är det ganska exakt ett år sedan jag opererades för korsbandsskadan jag fick och jo, jag är rehabilierad och tillbaka för fullt!
Tycker till och med att jag är starkare, snabbare och bättre än innan skadan. Så skönt!
Om du vill kan du läsa massor om vad som hänt. Det är bara att klicka på kategorin "korsband" till höger, bredvid inläggen. :) Har du fler frågor, så shoot.

Det gäller naturligtvis även er andra. Har ni frågor, så ställ dom. Jag lovar att svara.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?