Säger du det så

Framför allt slås jag under såna här dagar av hur uppfriskande det kan vara att vara en del av andra människors drama, istället för att alltid själv stå i mitten av skiten.

Omväxling förnöjer.

Imorgon ska HH av någon anledning inte träna handboll, utan brottas. Det kan ju också vara spännande. Jag hoppas vi inte kommer därifrån med blomkålsöron.

Det var för övrigt ett sjukt bra trick i OS, att kolla på öronen. Blomkålsöron = brottare. Sen kunde man också vara rätt säker på att dom som såg ut som om dom var tolv år gamla och ungefär en å tretti långa = gymnaster.

Jag tänkte lägga upp ett fot på några såna här, men jag orkade inte koppla in min bärbara hårddisk så det får bli en annan gång.
Er glädje över detta faktum er oändlig, kan jag tänka mig.

Nu är det natten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?