You can never ever...

Jo, jag undrar, har jag sagt nångång att jag tycker om att spela högernia? Inte?

Men det gör jag. Speciellt idag. Då gillar jag det jättemycket.

Ok. Matchen var ännu ett fall framåt i vår strävan efter poäng. Vi spelade, förutom under en period på tio minuter där vi bara kastade bort bollen, inte kom till avslut och lät FCK kontra sönder oss, en bra match.

Jag fick börja på kanten och eftersom jag numera har gjort knorren till mitt favoritskott så blev det mitt första skott. Sen gjorde jag ett till. Fast ingen knorr. Och sen fick jag inga fler chanser i första. Men i andra, oh andra! Då fick jag spela högernia. Yes. Och jag var grym, tackar som frågar.

Så nu vet ni. Idag är jag nöjd.

Och ligeglad (ungefär som skiter i vilket) med jantelagen.

Kommentarer

Mika sa…
Jag tycker det är skönt att du inte är så tråkig som alla andra, utan att du faktiskt vågar berömma dig själv! Man behöver inte alltid vara så jantelagig :)
Caroline sa…
Du är nog alldeles strålande, förmer jantelagen. Och hur blev resultatet då?
Broström sa…
Äh, vem bryr sej om jantelagen? Gött jobbat. =)
Annika sa…
Mika: TACK! :)

Caroline: <3. Vi förlorade med 30-20.

Broström: Eller hur! Tack. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?