In the line-up, don't speak until we tell you to

Det regnar i Horsens. Verkligen en skräll. Hittills i november har vi haft tre soltimmar.

Jag tror faktiskt att jag hatar november, på riktigt. Det är mörkt hela tiden. Det är kallt hela tiden. Det är aslångt till våren hela tiden.

Är det nåt bra som någonsin hänt i november?

Anyway. Jag hade lite aggressioner jag skulle bli av med (dom flesta sedan matchen igår) så jag infann mig på den frivilliga träningen med Fys-Mikael idag.

Så nu är min kropp smadret. Love it!

Och på väg hem köpte jag risgrynsgrötsgrejer. Så nu låtsas jag att det är jul och att allt är bra.

Kommentarer

Broström sa…
Du fick mej att köpa tomtegröt också. Gott, gott, gott. Heja julkänsla!
Jenny sa…
November är en månad som är till för att landa, minnas och gå vidare. Den är ett vägskäl. Så ta fram sommarens bilder, årets bästa minnen och njut av en fantastisk tid. Räcker inte det kan du fundera på vad du vill göra till våren..=) Eller drick ordentligt mycket vin, sä lär det mesta bli roligt! Trots allt är november snart slut och det är bara 2 veckor kvar till första advent..

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?