Over the sea

Oh well. Det var väl inte riktigt så att jag somnade med en gång igår, det var det inte. Men ändå. Innan halv tolv.

Och nu har jag packat väskan och gjort matsäck (vi brukar få sallad, men den är inte direkt något att hänga i granen). Snart ska vi åka. Kvart över ett. Matchen är klockan sju.
Hoppas det inte blåser för mycket för att vi ska kunna komma över bron.

Eller egentligen är det ju fler än en. Vejlebron, Lilla Bältbron och Stora Bältbron. Men det är bara den sista som kan stängas av på grund av vädret.

Men ok. FCK - HH. Ska vi satsa på en tillfredsställande lagprestation? Det gör vi.

Kommentarer

Broström sa…
Heja, heja, heja! Jag håller alla mina tummar!
Michey sa…
Såg att du gjorde fem mål men att det inte räckte. Känns resultet/insatsen som ett steg i rätt riktning?

Hoppas på detta!
Annika sa…
Broström: Jag tror tummarna hjälpte! Tack. :)

Michey: Absolut ett steg i rätt riktning!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?