Jante och jag

Jag tänkte att ni kanske ville se dagens bild i lokaltidningen.

Den är inte från matchen igår, för vi har aldrig fotografer med, men den är i alla fall från i år. Från HH - GOG. Det kan man se på försvars-Petra som står bakom mig.

Tidningens bildtext: Annika Freden gav FCK uventede problemer som back. Den svenske fløj blev topscorer for HH med fem scoringer.

Nu har jag precis bakat lite och ska snart iväg på basket.
Jag är förresten glad för att ni gillar att jag är kaxig ibland. För man kan ju inte gå runt i livet och vänta på att andra ska berömma en. Det är tråkigt att vänta.

Kommentarer

Carina i Tyskland sa…
Cool bild! Jag älskar när du är kaxig, för du har all rätt att vara det!
Annika sa…
Carina: Tack! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?