Lets get ready

Dagens känsla inför matchen.

Jag vet inte riktigt. Kan inte sätta ord på det. Men det skulle kunna gå bra. Nturligtvis kan det även gå åt helvete, för det kan det ju alltid. Men det skulle faktiskt också kunna gå bra.

Coach Claus säger på vår hemsida att vi ska hålla fokus på dom bra sakerna från dom senaste matcherna. Och att det har varit gött att se att fler spelare har visat att dom kan vara med och prestera.
Dessutom har vi en viss målsättning när det gäller antalet insläppta - och även gjorda - kontringsmål. Det gick i alla fall bra sist, mot FCK. Trots att vi förlorade.

Idag spelar vi mot Aalborg klockan 19.00. En hemmamatch, äntligen!

Det kanske inte var så längesen egentligen, men för mig känns det som det. I en perfekt värld hade vi spelat fyra matcher i veckan. Helst alla hemma, men det går ju inte. Jag borde nog varit hockeyspelare, för dom spelar väl matcher hela tiden? Jag gillar verkligen inte hockey, men själva matchandet lockar mig.

Träning är för mesar.

Jag återkommer snart. Och framför allt så tackar jag för dom tips på blogginlägg ni gav mig. Jag ska använda dom snart.

Kommentarer

Leif sa…
Jeg kommer og ser kampen iaften - håber selfølgelig at i får store smæk :-)da jeg er ADH fan.

MVGH
leif
Emma sa…
Hej!

Jag har läst lite om dig och i en artikel på eurosport om när du skadade ditt knä. Opererades du för din korsbandskada och är du helt rehabliterad nu? Eftersom du spelar i Danmark på hög nivå. :)

Tacksam för svar!
Annika sa…
Leif: Nä men! Du kan väl heja lite på mig i alla fall? :)
Broström sa…
Heja heja! Håller alla tummar jag har.
Annika sa…
Broström: Tack! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?