Men alla andra är också tokiga

En morgonträning på gymmet, lite tvättade kläder och nu i soffan med sällskap av fröken Island. Vi ser film.

Gudarna måste vara tokiga. Har ni sett den?

Jag tror att den är en av anledningarna till att jag är som jag är. Lite konstig, alltså. Fast å andra sidan borde mina systrar vara lika underliga då, eftersom vi alla växt upp med filmen som en ständigt återkommande favorit. Och mina systrar är faktiskt ganska normala.

Det kanske bara är så att den har lagt grunden till min humor.

I alla fall så borde ni se den om ni inte gjort det. Om inte annat så för att förstå mig.

Kommentarer

Bettan sa…
Hahaha, det är DÄRFÖR vi förstår varandra, nu fattar jag! Det har bara tagit....hm..några år...
Det är den absolut bästa, knäppaste och absolut uslaste film som någonsin gjort. En film att älska utan reservationer!
:)
Annika sa…
Lisbeth: You know it! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?