Nedräkning pågår

Nu är det bara nio dagar kvar tills jag ska till Göteborg. Eller i alla fall ungefär. Jag har inte riktigt bestämt mig för när jag drar än nämligen.

Men vi är lediga från den nittonde november till den trettionde.

Den sista helgen ska jag vara i Stockholm. Familjehygge alltså. Kanske åker jag upp några dagar tidigare än dom övriga i Göteborg till och med. Och kanske bor jag då i garaget ute i Värmdö. Där finns allt jag behöver. Värme, internet och kärlek från Ruth och Hilda. Jag tror det blir bra.

Innan dess: en vecka, två matcher, fem träningar. Och ett besök med övernattning på västkusten.

Men alltså, i landet från den tjugonde eller nåt. Sjukt bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?