Det ville være så let, vi ku' lade som ingenting

Jag säger: dansk musik, någon?
Ni säger: äh, lägg av.

Men. Det skiter ju jag i.

Så varsågoda, topp sex på diverse topplistor just nu (länkarna kommer lite blandat från både Spotify och Youtube, dansk musik är inte så frekventerad på Spotify, nämligen):

1. Niarn - Dine øjne siger alt
2. Medina - Kun for mig och i engelsk version: You and I
3. Selvmord - Råbe under vand
4. Rasmus Seebach - Glad igen
5. Alien Beat Club - My way
6. Aqua - Back to the 80's

Och så några som är något äldre, men ändå bra.

1. Magtens korridorer - Drømmer
2. Tina Dickow - Open wide
3. Nik & Jay - Boing!
4. Danser med drenge - En dejlig morgen
5. Tøsedrengene - Indianer
6. Rasmus Seebach - Engel
7. Nik & Jay feat. Julie - Den hele sandhed

Enjoy folket!

Kommentarer

Broström sa…
Vilken jäkla bra hemsida. Jag är SÅ på. Jag skojar inte. =)
Carina i Tyskland sa…
Kul! Jag gillar också dansk musik!
Annika sa…
Broström: Inte jag heller, as you know... :)

Carina: Ja, den har sina ljusglimtar. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?