Två andra

Nu är det ju så här: att jag har varit i Stockholm hela helgen. Det har varit väldigt fint. En bra helg. Mycket familj, en hel del shopping och en jädra massa fika.

Men, mina vänner, det är även så här: att imorse kunde man lyssna på Mannheimer & Tengby på P4. Dom är ju coola. Och om man gjorde det kunde man höra dom prata om mig. Fint va? Jag vet att ni inget hellre vill än höra, så här kommer en länk (klicka där det står 29 november).
Programmet är ju rätt långt. Och uppdelat i sex kapitel. I det femte pratar dom om sport. Ni får alltså klicka på pilen till höger på er spelare några gånger först. Sen lyssna. Jag tror ni förstår.

Och sen kanske ni vet att det finns ett sånt där handbollsprogram på TV4 Sport och att det heter Handbollsklubben. Det ska jag vara med i på tisdag. 21.45.
Har ni inte TV4 Sport kan man se det i efterhand på webben. Men om ni tänkte kolla kan ni väl vara snälla och inte tala om det för mig förrän efteråt. Jag blir så nervös då.
Eller nä. Ska jag vinka?

Tidigare idag Stockholm, nu Göteborg, imorgon Horsens, tisdag Stockholm, onsdag Horsens.

I den lilla världen kan man komma rätt långt. Ja.

Kommentarer

Broström sa…
Men åååh, så roligt! =) Nu blev jag lite avundsjuk, det vet du nog. Haha. Dock inte missunnsam, så klart. Kör hårt! Kram.
Unknown sa…
Du kan ju sjunga min hejaramsa. Du får 100 spänn...kram
Amanda sa…
Jättekul! Det kommer att gå superbra skall du se. Du får vinka till oss... :-)
Michey sa…
Vinka för tusan =)
Jenny sa…
Vad kul! Klart du ska vinka! kram och lycka till!
H.N. sa…
Nu kollar vi. Vinka dårå !!

Förresten, äntligen lite damhandboll i Gubbkl.. ähh.. Handbollsklubben
Hej Annika!

Jag är 15 år och spelar i Lundagård i Lund. Just nu så är mitt korsband skadad och jag kommer troligen behöva opereras för att komma tillbaka till samma nivå igen. Vi har hållt på med skåneuttatgningar till skånelaget i 2 år nu, med träningar m.m och så blev jag skadad för ca 8 veckor sedan. Handboll är värkligen mitt liv och jag vet inte hur jag kommer klara mig. Jag hade värkligen ställt in mig på att få spela Sverigecupen, men nu kommer jag inte kunna göra det för att jag är skadad. Min fråga är hur du klara dig utan handbollen så länge? Jag fattar inte hur man klara det. Min skånetränare har prata med mig och han sa att det var synd att jag har blivit skadad för att dem tycker att jag är en riktigt talang och att dem skulle behöva mig. När han sa det så började jag nästan gråta på tanken att jag inte kan vara med. Jag behöver värkligen någon som har haft samma skada och kan peppa mig, operation svimmar jag nästan av när jag hör det.

Kram Louise.

P.S Du är grym i handboll<3
Annika sa…
Broström: Ja, jättekul. Det är nog din tur nästa gång. :)

Stefan: Ja, men självklart.

Amanda, Michey & Jenny: Jag glömde vinka. :)

H.N: Ja, äntligen lite damhandboll!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?