Jag å Kungen!

Kommentarer

Bettan sa…
*stum*


För en gångs skull... ;D

*krammen*
Anonym sa…
Oh la la!
Anonym sa…
Fasiken vad coolt.... :)
Anonym sa…
Gud vad häftigt!!! Tänk att visa det för barnbarnen!!! Själv berättar min släkt gärna om hur jag var på toa med kronprinsessan, men det här är ju MYCKET större!

Kram
Carina i Tyskland
Anonym sa…
I mina ögon är de Kungen och Drottningen som träffar Dig och inte tvärt om! :-)
Caroline sa…
Den dära sillan borde gå på mediaträning och lära sig kolla in i rätt kamera.

Tänk, kungen har träffat en riktig stjärna!
Anonym sa…
Men shit så coolt! Där står du med kungen liksom. Haha, helt fantastiskt! Även om jag tycker att du är mycket ballare än kungen. ;-)

Såg dina bilder från OS. Jättehärligt att få uppleva OS genom dina ögon. Tack för att du delar med dig!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?