Nu ar vi har och vi aker inte harifran!

Jag sager bara: OS-byn! Storre an allt, jag menar ALLT!

Vill aldrig nagonsin aka harifran!
Mamma, pappa - jag stannar har, ar det ok?

Men seriost nu da. Vi har landat efter en lang flygtur utan jattemycket somn. Men det gick bra. Malet ar sa att saga nagot viktigare an resan den har gangen. Pressuppbadet som motte oss pa Pekings flygplats var stort. Vi ar viktiga har och det kanns konstigt. Men det ar som dom sager och som det star skrivet overallt i byn: Dream World 2008.
Det ar dar vi ar nu. I var dromvarld.

Var fyrtiogradiga dromvarld.

Klockan ar halv nio pa kvallen har, halv tre pa eftermiddagen i Sverige. Kanske har jag sovit tva timmar sedan igar morse. Vi vinglar omkring i OS-byn, tar in intryck och ler. Jattestort och hela tiden och forsoker samtidigt forsta var det ar vi faktiskt har hamnat. Stort.

Sitter i den lokala telefonbutiken och surfar i iskall air condition efter att ha inhandlat ett kinesiskt kontantkort och ska bara forsoka halla mig vaken en liten stund till. Sen far jag sova.

Men nu vet ni hur jag har det. Lovar att aterkomma snart igen!

Kommentarer

Anonym sa…
Ni hão!

Åh vad roligt att läsa att du är DÄR!!! Väntar med spänning på fortsättning....

Stor kram och all lycka!!

Catrine
Caroline sa…
Damn vad hett! I flera bemärkelser.
Säg till om du skulle behöva delfinansiera dina kontantkort för att kunna blogga hem. Jag kan lätt tänka mig att sponsra en OS-stjärna.
Anonym sa…
Hallo där :)

Det ska bli grymt spännande att följa ert OS-äventyr.

Kommer du att skriva kontinuerligt under OS? I så fall skulle det vara kul om vi kunde hitta en lösning där vi (AlltOmHandboll)kunde publicera/puffa. Antingen länkar vi till din blogg eller om du vill skriva "dagbok" som vi publicerar hos oss. Vad tror du?

Hälsningar Leif/Alltomhandboll.nu

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?