En dag utan träning, minns inte när det hände sist

Sjuk nu, får inte träna idag alls. Nåt med luftrören. Sov på hotellrummet när dom andra löpte lite och tränade på gymmet. Vaknade något senare av ett gäng handbollsspelare som satt utanför min dörr och skrek. Det var nåt med andra sporter och att gå vidare eller inte gå vidare. Simning tror jag och lite friidrott.

Nåja, nu är jag vaken i alla fall och ska hänga med dom andra via tvätteriet till matsalen. Kanske även en tur till souvenirshoppen (där jag ännu inte fått handlat nåt).

Sen är det möte tjugo i två och iväg till träningen kvart över.
Förresten, jag glömde berätta nåt igår: Solen sken från KLARblå himmel! Pekings styrande måste ha skickat upp lite sprängmedel för att få bort allt det dimmiga och gråa för en gångs skull. Även idag är det sol och fint. Borde sitta ute och jobba på brännan som ju har försvunnit helt under våra fjorton dagar i OS-byn. Ett gäng blekfisar är vi numera.

Men vad gör det när vi vinner mot Tyskland och laddar för dito mot Brasilien. Nada, niente, nichts, mina vänner, inte nåt alls!

Kommentarer

Anonym sa…
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! Wow!
Och krya på dig och ta brassarna nu!

Kram!
Anonym sa…
tråkigt att du blivit krasslig. jag hoppas iaf att vi får se dig i matchen mot brassarna som går klockan 3 i natt. jag kommer sova och hålla tummarna samtidigt sen får jag tittade på det inspelade i efterhand. Lycka till! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?