Joråsåatt...

...nu är vi minsann i kvartsfinal! För sjutton! Det är så stort att jag inte ens kan fatta det själv, så jag förstår om ni inte hajar nåt alls.

Dessutom fick vi ledigt resten av dagen så dom flesta av oss shoppade ihjäl oss nästan. Och jag har köpt den fulaste hatten ever! Bara för att fira liksom. Och en kaffe på Starbucks. Perfect, if I may say so.

Men från och med imorgon laddar vi inför matchen mot Norge. Och vi tror fortfarande på oss.

Just idag är vi bäst, för vi har skickat hem både Tyskland och Brasilien.
Just idag är vi faktiskt både bäst och svincoola.

Fast nu ska jag sova. Klockan är mycket.

Kommentarer

Anonym sa…
Tæv så de der nordmænd. Hilsen fra Danmark.
Anonym sa…
HURRA!!! GRATTIS!!! A och jag gick upp i natt och kollade på matchen och SJÄLVKLART spöade ni dem!!!

Vi hejar vidare och håller alla tummar vi har!

HEJA HEJA HEJA!!!!
Anonym sa…
Fan att de blev Norge!! Jag är halvnorsk (Pappa norsk, mamma svensk). Har ju alltid bott i Sverige så jag hejar ju egentligen på er men jag måste ju heja på Norge oxå. Det får bli att ta på sig den blågula tröjan med texten "Heja Norge". Den ligger i garderoben nånstans.
Anonym sa…
Klart att ni är bäst! Det är väl ingen som tror något annat?!

Heja, heja, heja!!!

*massor av kramar*

PS! På min hemsida finns en skitläcker tjej med på några bilder. ;)
Anonym sa…
Ni är ju så himla bra! I dag slog ni faktiskt ett riktigt bra lag trots att ni inte spelade på topp. DET är starkt. Njut järnet nu, njut! Ni är historiska. KRAM.
Anonym sa…
Hej Annika
Det er bare så flot - håber du er helt frisk til kvartfinalen.
Go Sweden.
hilsen
håndboldfan fra DK
Anonym sa…
Att skicka hem både Tyskland och Brasilien är så stort!!!

Snart är det dags för Norge att åka hem också ;-)

Ladda ordentligt! Vi hejar och håller tummar!

/Carina i Tyskland
Bettan sa…
Ha, det visste jag väl att ni skulle fixa! Men jösses, måse ni regissera det som den värsta skräckis varje gång?? ;)
Men ok, nu vet jag att hjärtat är stark, så det ska klara kvarten och fler matcher oxå om så behövs... :D
Ladda, fram med bicken och kör hårt!
Håller på du!!!!!!!!!
*krammen*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?