Yes, we go on and on and on

Och vad ska jag skriva idag da? Kanner mig trott. Ar forkyld som sjutton med ont i halsen och kroppen, men traningen gick BRA! Jag hoppas att somnen hjalper mig lite med det ofriska och gor mig fit for fight imorgon.

Jag kanner att vi ar pa g nu, att det ar var tur. Satan vad jag kanner det! Tyskarna ar radda for oss, det vet vi. Och vi ar inte radda for dom. Nix pix.

Har precis pratat lite med folk darhemma via Skype. I love Skype! Sitter aterigen i internet lounge inne i OS-byn. Och det kryllar av folk fran hela varlden. Det finns inget coolare och idag har jag bytt in med bade Hong kong, Nigeria, Jamaica och USA. Och sa har jag dejt med tva kubaner for ytterligare pinbyte imorgon kvall. Imorgon kvall klockan nio vid tvatteriet. Det kommer bli kanon. Pins kvar pa onskelistan: Sydafrika, Australien och lite annat coolt.

Kort inlagg idag, maste dra nnan dom slanger ut mig harifran. Min tid framfor datorn har snart lopt ut. Men fortsatt skriva bra inlagg till mig! Ni ar sa positiva och smarta och ger mig energi!

Kommentarer

Anonym sa…
DUUUU är positiv, smart och ger OSS energi! Du goa götlaborgstjej! ;)

*massor av kramar och hejarop*
Bettan sa…
Har nu ställt klockan, och laddat kaffebryggaren inför matchen!
Kommer att skrämma slaget på hundarna och väcka hela gatan - nu blir det handbollsfest! ;D

Sparkiändan o lycka till
*krammen*
Anonym sa…
Jaaaaaa!!! :D
Anonym sa…
Grattis!!!!! Vilken spännande match! Tog sovmorgon och Hugo och jag stannade hemma för att se första halvan, men sedan blev vi tvugna att gå och det fick bli radio för andra halva. Höll på att dö av nervositet!

BRA JOBBAT!!!!
/Carina i Tyskland
Anonym sa…
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaaaaaa!!
Anonym sa…
Grattis grattis grattis! Såååå roligt!
Hoppas att du mår bättre. Nu slår ni Brasilien av bara farten!
Anonym sa…
Yeeees...vilken match...vilken spänning...så grmt bra att ni vann...stort stort grattis... sitter här på jobbet och ler nu efteråt :) och pulsen är fortfarande hög :)

Kommer med en hälsning...till Sara H, från en annan Sara, en Andersson, från Höör...då skulle hon veta vem det var....hon hälsar att de är impade och hejar här hemma.

Hoppas du slipper känningar av förkylnigen och får vara i toppform hela OS :)

/Åsa
Anonym sa…
SÅ GÔTT!!!
Vilken fighter-insats! Helt klart värt att ta ledigt från jobbet för att se er!
Intressant att den "Stoora tyska stjärnan" (ingan namn här har du ju lärt mig..) hade så ont hela tiden och konstant lipade hos domaren. Det burkar inte karaktärisera vinnare :=) och gjorde det inte denna gången heller!
Anonym sa…
We löv ju! Fasiken vad spännande det är att titta på matcherna! Aldrig har väl OS varit såhär spännande och med breifing från självaste OS byn, via dig är coolt. Tack för att du skriver! Roligt att läsa...
Antar att du har en mängd kort att visa sen... :))

Ha det bäst!!!

Hej och hå!!!

C.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?