One step closer!

Oj oj oj! Vilken match va! Shit vad spannande, aven for oss! Synd Tyskland, men det galler att vara bast nar det galler. Och vilken publik som fanns pa plats! Helt underbara! TACK!

Nu kor vi pa. Brasilien nasta.

Ar sa javla trott, forkylningen har inte direkt blivit battre efter matchen. Fast har bedovat halsen bra med ett gang Bafucin. Men ikvall blir det tidigt i sang. Ska tydligen vanja oss redan imorgon med att ga upp i ottan, precis som nar vi ska mota Brasilien. Fem pa morgonen. Kan inte riktigt forsta vad det ska vara positivt for, men det ar bara att folja reglerna. Five it is. Vi klarar det, vi klarar allt.

Men fasiken vad glada vi ar! Hangde lange i matsalen med plats for femtusen personer och firade med kaffe och muffins fran McD. Vara motstandare daremot, lamnade snabbt efter maten.
Kanske skriver igen lite senare, maste upp pa rummet och kurera mig en stund nu. Lasa bok blir det nog. Har precis last ut en underbart fantastisk: Moa Hermansson (tror jag hon hette...) Allt ar bara bra, tack. Las den!

Och igen, tack for stodet. Bade har i bloggen, pa andra stallen pa natet och pa sms. Ni ar underbara!

Kommentarer

Anonym sa…
Åh typiskt med halsen...hoppas du får krya på dig kvickt...

njut av vinsten ...ni var sååå bra!!

längtar tills nästa drabbning...ladda ladda ladda

/Åsa
Anders, sa…
Hmmm...

Vad skall jag nu göra? Visst kan det vara att ni möter Norge ifall ni spöar Brasilien?! Då blir det svårt att veta vad man skall göra? Hoppas på oavgjort och fjorton extra omgångar??
Skämt åsido! Ni var för härliga idag! Hoppas man får se fler sprudlande glada intervjuer när man kommer hem ikväll! Sov gott och lycka till!
Anonym sa…
Jag har köpt boken, efter tips från dig. Nu ska jag bara läsa den också. Kanske ikväll?!

Krya på dig - bästa OS-Annika!

(jag har struntat i det här med MMS och SMS för jag verkar inte kunna nå dig. När jag skickade på semestern fick jag aldrig svar, så jag tänkte att det nog var så att jag inte fick fram dem. Minns det som att det varit så. Eller fick du lite olika lampor från Tyskland?!)
Bettan sa…
Visst älskar vi tidiga morgnar!!?? Men det får väl gå var fjärde år eller så..
;D
*krammen*
Anonym sa…
Tillykke med sejren, fra Danmark :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?