Nu jädrar!

Väskan är packad. Det är bara några få timmar kvar tills tåget tar delar av det svenska handbollslandslaget till Stockholm och Arlanda. Hoppas verkligen inte att jag glömt nåt viktigt!
Men handbollsskorna är ju med. I handbagaget till och med. Och knäskydden. Allt annat är oviktiga petitesser. Förutom kanske det svenska godiset. Check!

Men SOK, åka i vita linnebyxor? Vad tänkte ni på då? Lite skrynkligt kanske. Och det gäller dessutom att inte spilla. Stackars mig.

Ska försöka uppdatera bloggen under äventyret i Peking. Hoppas på fungerande internet i OS-byn nämligen. Dock finns det vissa regler för bloggning under deltagande i ett OS. Inga bilder på andra eller vad det nu var. Inga filmer. Inga foton från invigningen. Inga historier om andra utövare. Sånt där fånigt, som att nån skulle bry sig!
Ska kanske läsa igenom det där pappret igen.

Men frivillig text får antas vara ok. Så, finns det internet i mitt OS-hus, kommer min frivilliga text att läggas upp här.

Just det: intervju med mig på GP TV (Göteborgs Postens webb-tv) lär skulla finnas på webben från onsdag morgon 07.30. Adressen är något i stil med http://www.gp.se/.

Ha det bäst så länge!

Kommentarer

Bettan sa…
Kommer sitta som klistra, både här och där! ;)

*kramar*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?