En helt vanlig onsdag

Kolding borta idag. Vi är där oerhört ofta nu för tiden tycker jag. Förhoppningsvis blir vår prestation bättre den här gången.

Det är fantastiskt egentligen, men jag verkar fortfarande leva på den där positiva vågen OS gav mig. Handboll har aldrig varit roligare!

Men jag tänker på det varje dag. På underbara, underbara Beijing. Och i natt drömde jag om att jag skulle få åka tillbaka ett tag. Jag fick välja om jag ville besöka OS-byn eller inte. Jag hade lite svårt att bestämma mig, för det var ju lite osäkert huruvida det fortfarande skulle finnas några andra kvar där (som om!). Men jag var i alla fall helt inställd på att åka till Silk Market och shoppa störda mängder väskor och Converse-skor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?