Give it to me!

Jag har hittat en OS-kompis! En jag faktiskt får prata om OS med! Denna lycka, denna lycka!

Det visade sig plötsligt att vi har två stycken här i HH. Dom tränar med oss rätt ofta och spelar med vårt lag i division 2. Den ena heter Lynn och den andra Kelsey och dom bor i Horsens för att dom ska bli bättre handbollspelare. Om dom blir det, så får dom nämligen följa med Storbritanniens landslag til OS i London 2012. Det är rätt länge till dess...

Idag kom den ena fram och pratade jättekonstigt med mig (hon är från Skottland) men var så snäll och gullig att jag blev alldeles glad. Och det bästa av allt: Hon frågade om OS! Hur var det? Hur bodde ni? Vad var det bästa? Och så undrade hon om hon fick ta med sig lite frågor till nästa träning och fråga fler.

Skämta inte! Jag kan visa en PowerPoint-presentation för hela jädra landet om så önskas!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?