Snart samling utanför konstmuseet

Japp, jag laddar nu. Dricker kaffe och sånt. Och lyssnar på bra musik.

Jag kollade runt lite på nätet och hittade en rolig bildserie av något spännande på YouTube förut. Till bildserien hörde även musik. Och jag vet att den skiljer sig något från min tidigare låtlista, men så är det ibland.
Dagens laddalåt: Scooter - Jumping all over the world. Katarina, där har du en svinbra träningslåt! Försök sitta still till den...

Har inte lyssnat på Scooter på väldigt många år. Inte sedan jag spelade med Heid i division 1 tror jag. Och det var ju rätt längesen. Påminner lite om tränaren vi hade då, ett stort Scooter-fan. I alla fall då, nu vet jag ju inte.

Det ska bli kul att spela idag. Om jag fick välja så hade vi haft match varje dag. Eller i alla fall varannan. Träna, vem behöver det?

Ok, HH - Kolding. jag tippar ett jämnare resultat än förra gången. Och med det även en bättre insats från samtliga HH-spelare. Jodå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?