Tre saker jag glömde

Jo, det var några saker jag glömde;

1. Vi vann matchen i onsdags. Första gången sedan jag kom till Horsens för tre år sedan som vi vann första matchen i ligan. Helt otroligt! Vi ledde med massa, typ 14-4 eller nåt sånt men så kom dom nästan ikapp. Fast jag var inte orolig, det kändes inte som förra året när vi i alla fall två gånger lyckades med bedriften att slarva bort stora ledningar och göra dom till förluster.
Själv spelade jag inte så mycket. En blandning av sjukdom och OS-frånvaro antar jag. Men det dröjer nog inte länge. OCH, mina vänner, jag har stigit på skalan, I tell you! Inbytt som försvarsspelare. Har det någonsin hänt förr, det undrar jag.

2. Flätan fyllde år den tredje september, fast jag glömde bort det. Så nu säger jag grattis i efterskott.

3. Ni läste kanske om våra löften? Skulle bara vilja säga att jag har tatuerat mig, Beppo har tatuerat sig. Men Madde - badade du naken i fontänen?

Kommentarer

Anonym sa…
Jag hade ju tänkt bada på natten när vi kom hem, problemet var ju att kl var 8 på morgonen när vi kom hem och då var folk på väg till frukost... En dålig ursäkt, jag vet... Får jag ta det under nästa OS kanske?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?