Teachers Pet, c'est moi!

Jag gjorde ett litet test idag. Ett avslutningstest, that is.
Fyra chanser fick vi och skulle göra mål på minst två av dom. Mina två första, stenhårt i långa nere, gick självklart in. På den tredje försökte jag göra det lite svårare. Nix, ingen bra idé. Fjärde, bara för att bevisa för mig själv att jag kör på ett vinnande koncept, stenhårt i långa nere. Score! Fast jag hängde längre än jag brukar kanske, så det är ju bra.
Och sen, lite senare på träningen, hade jag några på andra ställen. Typ insidan.
Det är ju också fint ibland.

Och kvartsamtalet gick bra (jag mutade tränarna med kaffe innan så att dom skulle gilla mig mer).
Men seriöst: Denna positiva känsla. Jag tror jag går på OS-droger fortfarande.

Hoppas det håller i sig resten av livet!

Kommentarer

danne sa…
Jag älskar handboll, bara så du vet! kool bild på dig btw. //linjespringaren

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?