Ska sova middag sen tror jag

Jag ska till gymmet alldeles snart, så jag sitter här och äter havregrynsgröt. Med äpplemos givetvis. Innan morgonträning är det ungefär det enda jag kan tänka mig att äta. Jag är ingen morgonmänniska!


Det finns inte så mycket kreativitet i mitt huvud så här tidigt, så det blir en lista:

Två saker jag lätt glömmer
1. planera dagens middag
2. hämta posten

Två saker jag gör varje dag
1. surfar
2. skriver

Två saker jag borde göra varje dag
1. drömma mindre
2. höra av mig

Två ställen jag aldrig varit men vill åka till
1. Sydafrika
2. Mexiko

Två drömyrken
1. författare
2. handbollsproffs

Två yrken jag ABSOLUT inte passar för
1. såna där det innebär minsta möjliga tankeverksamhet och mesta möjliga fogande efter regler där jag samtidigt skulle tvingas hänga med taskigt blonderade och mysbyxbeklädda förortsbruttor som använder sig av orden "la" och "änna" minst en gång i varje mening
2. morgonpratare i radion

I'm off.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?