Så här har jag det, i alla fall just nu, hur har ni det?

Har sett Top Model nu, säsong tio avsnitt tre för dom som undrar. Av någon anledning är det mitt absoluta favoritprogram och faktiskt det enda jag följer. Jag kanske inte kräver så mycket när det kommer till underhållning...

Var med laget på gymmet tidigare och fick springa lite och styrka lite. Och nu har jag testat Scooterlåten. Mycket bra, I tell you! Var tvungen att köra den på repeat ett par gånger. Och sen några till.

I övrigt har jag varit rätt effektiv ikväll. Hade tänkt se nyinköpta The Break-Up, med Jennifer Aniston och nån snubbe jag inte minns namnet på, säkert jättekänd, men fastnade i min garderob och insåg det akuta i att rensa den. Nu, två sopsäckar senare, känner jag mig duktig. Det lär bära av till klädinsamlingen imorgon antar jag.

Och på grund av den extrainsatta morgonträningen imorgon mellan åtta och halv tio ska nummer femton och jag numera vara på radion klockan sju! Exakt hur mycket smarta saker tror ni att jag kan säga så tidigt på morgonen? Och dessutom på danska! Vojne.

Kommentarer

Caroline sa…
Å jag har sett både avsnitt 2 och 3, eller om vi här är på 3 och 4, det låter jag vara osagt. Jag är där för att se hur bilderna ser ut i slutet, alltid lika chockad.
Anonym sa…
Vill så gärna höra dig prata danska! Har du en länk till intervjun?

Önskar dig en skön helg!

/Carina i Ty

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?