Jag å Klasse

Lättläst? Ja, ganska.

Ni har rätt, även blinda målvakter har väl fattat att mitt favvoläge är långa nere. Jag får skärpa mig!
Idag ska jag nog öva på... Äh, jag vet inte. Nåt inte lika förutsägbart kanske.

Inte för att jag springer runt på träningarna och skjuter på samma ställe hela tiden dock. Nej. Snarare är det så att det är när jag inte skjuter långa nere som dom tar den. Ibland. Och till min fasa (säkert även Claes Hellgrens efter vad jag har hört) hamnar den ibland i semaforhöjd. Och jag lovar er, varje gång det händer så hör jag Klasses röst i mitt huvud: "Skjut inte i semafoooren!". Önskar att det var ett skämt, men det är det inte.

Ok folket, har bara smulor kvar av min bok (Claudia Carroll - Tell me again why I need a man). Det är dags att läsa klart den nu. Det förhöjer hjärnkapaciteten att läsa på engelska, ik?

Kommentarer

Anonym sa…
Men mest döna på allt vad du orkar i långa hörnet. För det är det bästa. Behövs bara litet förvirrande, för målvakten, omväxling ibland. Tänk Frankrike t ex

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?