Och Bindefeldts partyn då?

Idag, mina vänner, har jag blivit bundis med Reinfeldt. Jajemensan. Fick ett sött litet brev idag (till min hemadress - hur fick han för övrigt tag i den? - jag finns inte på Eniro) där han bjöd mig på fest.

Och jag bara: Ooo, fest!

Fredrik R säger:
"... Ni idrottare är viktiga och goda förebilder för svenska barn och ungdomar. Genom era prestationer i Peking har ni dessutom bidragit till att främja Sverigebilden utomlands. ..."

Den sjuttonde oktober är vi alla varmt välkomna. Med utropstecken.

Men! Då är det ju World Cup. Attans. Fast jag har ju redan träffat Kungen och Sillan tre gånger. Det får la räcka så.

Kommentarer

Anonym sa…
Fin inbjudan!
/Carina i Ty
Anonym sa…
Kul att få sådana inbjudningar:)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?