Så oerhört aktiv

Det var en aktiv dag igår när jag tänker efter. Missade till och med Top Model på grund av en, visserligen väldigt mysig, stund på restaurang med några av brudarna. Tur för mig att jag har fått tag på programmet och kan se i efterhand.

Idag är eftermiddagsträningen tidig. Redan klockan två börjar vi med taktik och sen handboll. Vi är väl färdiga vid halv fem eller så. Jag känner på mig att det blir en bra träning!
Och innan den ska jag ner till gågatan och hämta ut nya handbollsskor som beställdes för en vecka sen eller nåt sånt. Å så ska jag till posten.

Ok. Det var väl inte direkt den mest aktiva dagen jag har haft, men för mig som ibland gör besöket på Ica till ett helt dagsprojekt (för att inte tala om att gå till posten!) så känns det nästan späckat. Så är det väl att vara handbollsproffs antar jag. Inte för att jag klagar. Å nej.

Kvällen ska jag spendera med att kolla på tidigare nämnda Top Modelavsnitt och packa väskor. En till matchen och en till äventyret jag ska till i Tyskland. Vår videoman kör min bil ner till Esbjerg där vi ska spela och efter matchen tar jag den vidare ner till Tyskland för att hälsa på lite. Det kommer bli wohoo! Ni bör nog av den anledningen inte förvänta er några blogginlägg under söndagen. Det kommer nämligen inte att stå högst på min lista över saker jag helst gör under mitt besök i Tyskland.

Dags att sätta fart!

Kommentarer

Anonym sa…
Önskar dig en alldeles underbar helg i Tyskland!
Kram
Carina
Anonym sa…
Hahaha, du är god du!

*kramar*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?