Dagens sista inlägg

Jag brukar ju inte skriva så mycket om våra matcher. Vet inte riktigt varför, men det är nog mest för att jag är så fruktansvärt dålig på att analysera.
Jag är mer för att skriva om andra saker. Sen gillar jag inte att officiellt såga folk (om det nu är det jag känner att jag borde i en analys..). Jag är alldeles för snäll. Ni kanske inte tror på mig nu, men det är sant!

Men vad vill ni egentligen? Analys eller inte?

Är plötsligt oerhört aktiv på bloggen just idag.
En väldigt anti-social dag, som sagt.

Kommentarer

Anonym sa…
Mycket gärna generella analyser och upplevelser av matcher. Individuella bedömningar bara om dom är positiva. Inga sågningar. Inte så länge du själv är aktiv och egentligen inte sen heller. Alla gör så gott dom kan även om det inte funkar.
Runt handbollen, i förbund och så, kan det vara annorlunda. Men inga sågningar då heller utan kritiskt förhållningssätt och analys

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?