Chi mi ama, mi segua

Äh, vänta. Glömde.

Dagens:

Just nu
kläder: jeans å linne å svarta stövlar
tv: reklam tydligen
dryck: mjölk
mat: åt kycklingburgare i Århus förut, den var kanon
vill: bli inspirerad
borde: gå å lägga mig
tänker: på saker som inte ändras bara för att jag fakuserar så in i helvete på dom
borde: därför sluta fokusera så in i helvete på sakerna som ändå inte ändras
ser fram emot: att somna
sen: ska jag vägra ställa väckarklockan

Låtar
1. Sean Kingston - Face drop
2. Leona Lewis - Happy
3. Barlowgirl - Never alone
4. Sarah McLachlan - One dream

Eller förresten. Stryk dom där uppe och repeatlyssna sönder Winnerbäcks nya album (här på Spotify). Du väljer själv. Men Lasse vet i alla fall vad jag snackar om:

Det är lätt att se hur sjuk man en gång var
när såren läker och regnet känns
Gör din tolkning, häll mig full med svar
rita figurer och dra en gräns

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan vara så förfärligt
det kan vara så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt
det kanske var bra

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?