It's nothing to you

Det är kaos i min lägenhet nu. Jag ordnar nämligen alla rum samtidigt.
Dumt kanske, men sån är jag.

Och det är så sjukt varmt ute. Men jag är alltså inomhus. Smart igen.

Trött är jag med. Hade lektion redan klockan åtta imorse. Inte van vid sånt.
Hade tänkt sova middag, men så kom jag på några smarta saker att ordna i lägenheten som jag var tvungen att göra med detsamma. För imorgon hinner jag inget annat än jobba och träna. Jag håller nämligen intensivkurs i svenska den här veckan, så det blir många timmar.

Idag tränar vi med dom där jädra juniorkillarna igen. En liten självförtroendesänkare så här på tisdagskvällen. Men hinder är ju till för att övervinnas, var det någon som sa.

Och knät mår ju (peppar peppar) bra. Ett hinder så gott som något, det.

För att inte chockskada dom små pojkarna tog jag just bort mitt jätterosa nagellack. Nu äter jag havregrynsgröt.

Ikväll är det "officiell presentation" av oss spelare. På nåt bilsällskap i byn. Dom gör reklam för det på radion. Man kan komma och möta oss. Entrén är gratis. Haha, tro fan det!
Vi ska forslas dit direkt efter träningen, iklädda våra rödsvarta uppvärmningskläder, vara där i någon timma och sen forslas tillbaka igen.

hemsidan har förresten det nya lagfotot kommit upp nu. Men sist jag kollade hade dom ännu inte ändrat till nya personliga foton. Mitt foto bär således fortfarande spår av pekingdamm. Och pre-korsbandsskadakänsla.

Men nu har jag ju å andra sidan ett snyggt ärr på ena benet. Positivitet var det ja.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?