Upp till bevis nu, med önskemål

Om det inte blåser storm imorgon (som det gjorde idag och igår) och om jag vaknar på rätt sida av mitt humör så tror jag att jag ska umågs lite med min kamera. Och med mitt långlånade makroobjektiv. Makro är nog min bästa gren faktiskt.

Horsens ligger ju så nära landet man kan komma utan att bo på en bondgård så jag ska kanske försöka leta upp några söta hästar eller tjocka kossor. Eller så blir det väl en blomjävel, i vanlig ordning. Fantasifullt.

Vad tycker ni jag ska ta bilder på?

När jag har hittat min fjärris så ska jag ta några på mig själv, promise, men tills dess måste det bli på annat. Så shoot, vad vill ni se?

Kommentarer

Jessica sa…
Du är så duktig på att ta kort så det spelar ingen större roll vad det är på, det blir ursnygga kort ändå! =)Lite allt möjligt kanske?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?