Glöm inte mig då

Jaja, här sitter jag i soffan och snart är det träning igen.

Jag hade gjort en del för att få sova lite, i och för sig, men det blir nog bra. Har hunnit med lite översättning. Och diskat.

Så sjukt aktiv idag tydligen.

Sen träning idag (i HH-ögon sett alltså), 16.30 till 18.30. Och sen kommer klubbens förstaborrare och hjälper till att sätta upp saker i det sluttande och höga taket hemma hos mig. Två lampor, en ljuskrona. Och ett diskställ, men inte i taket då, utan i murväggen i köket.

Det finns saker jag satt upp själv här. Till exempel tavlor och bokyllor och jackhängare och sånt, men jag gillar inte stegar och jag gillar inte el. Och jag är inte så förtjust i murade väggar heller, förutom det faktum att det är estetiskt tilltalande förstås.

Lite Winnerbäck nu och så lite träning sen. Bra det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?