Mitt i ståhejet

Jag har besök nu. Det känns bra så.

Sara.

Kommentarer

Anonym sa…
hej annika
Super billede af Sara fra havnen i Horsens.
Hvad siger hun om kampen i Torsdag?
Hun gjorde det godt i Århus, hun skal med til Kina i december !!!!
Er hun glad for at være i Horsens igen?
Er du ved at være klar til kampen, næste mandag mod Odense-GOG?
AM sa…
Hej!

Läste artikeln i Aftonbladet. Tycker absolut inte att det är ett "grovt övertramp". Det kanske varit det om du namngivit spelare men detta var ju ett allmänt inlägg. Mycket löjligt av förbundskaptenerna om det stämmer. I en grupp måste man få ha olika åsikter, annars kommer man inte framåt. Det är ju första gången också och då ringer man väl och säger att nu gick du lite över gränsen(om de tycker det).
Kämpa på!!
Georgios sa…
Tycker inte du gjort något fel.. Vi har alla rätt till en åsikt, och vi lever i ett fritt samhälle.. Stå på dig..
Amanda sa…
Det är jättetråkigt om ditt tidigare inlägg skulle kosta din plats i landslaget. Du skrev vad du kände och besvikelsen över matchen var inte att ta fel på, men att ta det så personligt förstår jag inte riktigt. Kritik måste man kunna ta, kanske sved det lite mer eftersom du är egentligen är ”en av dem”.

Kärnan i vänskap är att tillåta varandra små felsteg…

Jag hoppas att ledningen har ringt dig och pratat med dig för att reda ut det och inte endast uttalat sig genom pressen. Varför då beskylla dig för övertramp, när de i sådana fall själva begår denna handling?

Jag tycker om din blogg. Den är välskriven, ärlig och rakt på sak. Du är klartänkt, humoristisk och uttrycksfull. Handboll kan jag väldigt lite om - det var inte därför jag fastnade här - men betydligt mer nu än första gången jag läste din blogg. Du är en av anledningarna till att jag blivit nyfiken på sporten. Jag ser matcher på TV när tillfälle ges (även om jag inte kan alla regler) och istället för att hoppa över artiklarna om handboll så läser jag dem.

Jag hoppas att även fortsättningsvis få läsa dina fyndiga inlägg.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?