Jag gillar mitt lag!

Vi var ju, som sagt, stört dåliga på att spela handboll igår.

Men vi var sjukt bra på att festa!

Ingen minns något idag. Och jag har just börjat klara av att fokusera blicken längre än fem sekunder åt gången nu. Annars hade jag ju givetvis skrivit tidigare.

Islänningen och korsbandsskadan kom förbi förut. Ingen av dom kunde hitta sina plånböcker. Och islänningen hade bara en strumpa på sig. Hon hade glömt att ta på den andra innan dom gick.

Haha!

Herre gud, vilken fest. Jag tror att vi behövde det.

Måste kolla på bilderna!

Kommentarer

Jessica sa…
Haha det är underbart när man har såna fester! =)
Amanda sa…
Jag är helt övertygad om att läsarna vill ha bildbevis på att ni hade trevligt! :-)
Annika sa…
Jessica: Ja, det är det verkligen!

Amanda: Det är jag också helt övertygad om. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?