I felt my life with both my hands

Jag hade en plan idag. Att sova länge.
Men nä, det gick inte.

Det är väldigt sällan det går nu för tiden, faktiskt. Det är väl åldern. Alla vuxna har ju alltid varit tråkiga och gått upp tidigt på morgonen. Så jag antar att jag är vuxen nu. Fast det är nog bara på sömnsvårigheterna det märks. Jag är inte direkt känd för att vara obarnslig.

Nåja. Äter väl frukost då.

Ser fram emot dagens träning. En taktisk sådan, så här dagen innan match. Och dagen till ära efterföljs den av en timma med Fys-Michael. Jag tror på energi-boost, det gör jag!

Det bådar gott inför matchen mot Randers imorgon. Säsongens andra hemmamatch alltså.

Taktisk träning är min bästa träning. Jag gillar att bli tillsagd vad jag ska göra, just då och med tanke på morgondagen. I övrigt gillar jag inte så mycket att bli tillsagd, som ni kanske vet.

Har egentligen inte tänkt så mycket på Randers än. Men jag vet att dom är bra i år. Så det blir en svår match. Men i år jobbar vi ju lite med det här att överraska, så jag tror ändå på oss. Naturligtvis. Seger med tre, ja?

Ikväll ska vi ut å äta, några. Fredagshygge alltså. Tror att det blir fint.
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?