En liten summering

Ok, jag har läst lite nu.

Dom flesta säger till mig att stå på mig och att min åsikt är rätt. Och det pratas mycket om yttrandefrihet och att kunna ta kritik.

Fast Erik B skriver att jag är en pajas som ska hålla käften och sluta spela handboll. Han vill slippa se mitt fuskande och tycker att mina "dödstjut" vid inhopp från kanten är "ett hån mot sporten".

Mikael däremot, skriver att han gillat mig ända sedan han (och hans mammas moster) såg oss spela mot Frankrike på Hovet under EM 2006.

Jag är också "varmt välkommen" till Piratpartiet.

Oavsett vad som händer med det här så är jag glad och tacksam för att det är så många som bryr och så många som står på min sida. Här, bland Aftonbladets kommentarer, på Facebook, via sms och på gp.se.

Jag tycker, förutom att hela den här saken har fått alltför mycket uppmärksamhet, att det är intressant att se vilka vändningar saker och ting kan ta.
Och besökarantalet på den här bloggen har redan stigit med ungefär 500 procent vid det här laget.

Egentligen skulle man faktiskt kunna tro att jag gjorde det här för att få mer publicitet.
Fast jag tror nog att ni vet bättre.

Kommentarer

Thomas sa…
Vi behöver fler spelare som dig i landslaget, med en vinnarmentalitet och en inställning som gör att man inte viker ner sig så fort det börjar bli lite jobbigt. Dessutom är du en tuff tjej som vågar stå för sina åsikter. Underbart, man blir nästan kär. Lycka till och tack för en bra blogg!
Anonym sa…
Sanningen är hård ibland, bra sagt Annika!
. sa…
www.ryssfemmor.blogspot.com

Stå på dig för din rätt att ha din åsikt Annika.
Annika sa…
Thomas och Anonym: Tack, det värmer!

.: Coolt! :)
Anonym sa…
En liten undran om du står för det du skriver varför har du då tagit bort delar av inlägget och bett om förlåtelse?
Michey sa…
Hon har väl tagit bort det för att många människor i "landet lagom" inte klarar av sanningen alla gånger. Inget konstigt med det.

Kör på Annika!
Jonas sa…
Otroligt löjligt att en del hestar upp sig så väldigt av det du skrev.

Det var ju verkligen inget märkvärdigt, och det mest överdrivna av allt är ju landslagets reaktion.Och varför vissa spelare tjurar är ännu mer svårbegripligt, inga har ju pekats ut med namn.

Det verkar verkligen vara lågt i taket i landslaget.

Om det är så att du petas på grund av det här så är det ju helt sanslöst. Du har alltid varit jätteduktig i landslaget och är väl värd din plats. Låt inte detta knäcka dig!
Annika sa…
Michey: Så är det. Tack!

Jonas: Jag kämpar på, tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?