Det är ju tur att det inte är nåt på tv...

Kom just hem efter tretimmarslektionen med Jens. Han lär sig prata svenska och är faktiskt ganska duktig nu. Det måste ju bero på att jag är en utmärkt lärare. Ja?

Och så där ja. Nu fick jag äntligen tummen ur och bokade en frisörtid. På tiden, kan man tycka. Min utväxt är nämligen ganska aggressiv för tillfället.
Fast jag vet inte riktigt vad jag känner för. Mörkt eller ljust liksom. Eller mittemellan.

Vad tycker ni?

Tjopp, tjopp, nu måste jag dra. Har ett dansk-till-svensk-översatt styrelseprotokoll att korrekturläsa.
Mmm... Styrelsetermer!

Sen, träning. Uppåt, framåt var det ja.

Kommentarer

Bettan sa…
De där snygga slingorna i olika färger, Skitsnyggt tyckte både Linda o jag.. :D

'bamsekrammen*
Annika sa…
Broström: Tänkte på rött, det gjorde jag, men insåg att det hade varit att dra saker alltför mycket till sin spets. Min personlighet är redan tillräckligt röd!

Lisbeth: Tack sötnosar. Det blev slingor, fast jag vet inte precis om det är "de där" slingorna.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?